Przejrzyj wiadomości  
Cytat
Aby długo i szczęśliwie żyć, oddychaj przez nos i miej zamknięte usta. Żydowska maksyma
Strona startowa zielonka Kolega ... Szkocja     Witamy

Day look 2



trustmyself - 2010-04-06 18:02
Day look 2
  Świeżo zakupiona sukienka bombka (noname), torebka (Oriflame), buty (allegro). Enjoy ;)

ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK




katarzyna21 - 2010-04-06 18:07
Dot.: Day look 2
  Oj strasznie zaburzone proporcje sylwetki...:nie:
Jesteś bardzo szczupła... ale ta sukieneczka jest za krótka...może jakieś fajne rajstopki lub leginsy :)



aktaga13 - 2010-04-06 18:11
Dot.: Day look 2
  no właśnie pierwsze co mi się nasunęło - jesteś niesamowicie zgrabna. ale nogi nogami ta spódniczka jest mega krótka. w dodatku toporne buty.. no jakoś nie :(



trustmyself - 2010-04-06 18:12
Dot.: Day look 2
  Jak to bombka, można ją trochę "obniżyć". Lubię pokazywać swoje nogi, a tyłkiem przecież nie świecę.




Kasieńka_666 - 2010-04-06 18:13
Dot.: Day look 2
  Niestety wyglądasz jak w sukience młodszej siostry;)



karolajn91 - 2010-04-06 18:21
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18395101) Jak to bombka, można ją trochę "obniżyć". Lubię pokazywać swoje nogi, a tyłkiem przecież nie świecę. nogi nogami, tyłek tyłkiem, ale sukienka faktycznie wygląda jak z młodszej siostry, duuużo młodszej ;)



aliqua - 2010-04-06 18:21
Dot.: Day look 2
  Nie podoba mi sie, ogolnie zamysl fajny, ale tak jak pisze Kasieńka, jak w sukience młodszej siostry.



Ejniacz - 2010-04-06 18:24
Dot.: Day look 2
  Buty są okej, ale nie do tej sukienki.

I tak jak radzą dziewczyny, trochę ją obniż, bo teraz średnio dobrze wygląda. :-)



EwelinQsia - 2010-04-06 18:24
Dot.: Day look 2
  Obniż jeśli twierdzisz, że można, bo nieciekawie to wygląda, jak stoisz to "tyłkiem" nie świecisz, ale jak się nachylisz to już na pewno ;):] I masz tak szczuplutkie nogi, że te buty są dla Ciebie zbyt masywne, ciężkie...



catttt - 2010-04-06 18:27
Dot.: Day look 2
  Buty mi się nie podobają.
Spódnica jest moim zdaniem za krótka.
Ogolnie pomysl fajny, ale jakos nie wyszlo.

---------- Dopisano o 19:27 ---------- Poprzedni post napisano o 19:26 ----------

Cytat:
Napisane przez EwelinQsia (Wiadomość 18395478) I masz tak szczuplutkie nogi, że te buty są dla Ciebie zbyt masywne, ciężkie... dokładnie.
chciałam to napisac, ale troche nie wiedzialam, jak to ująć;)



malgosia27 - 2010-04-06 18:28
Dot.: Day look 2
  Nie podoba mi się jak w tym stroju wyglądasz,jakoś tak przymała ta sukienka na Ciebie jest chyba,a buty za ciężkie do tak szczupłych nóg.



kiiko - 2010-04-06 18:30
Dot.: Day look 2
  spodniczka wyglada po prostu na za mala: jakby jej pas nie miescil ci sie na biodrach, wiec nasunelas ja na talie. masz zgrabne nogi to prawda, ale jesli chcesz je pokazywac to kup krotka spodniczke, a nie podciagaj dluzsza ;)



pistaacjaa - 2010-04-06 18:31
Dot.: Day look 2
  spódniczka zdecydowanie za krótka,jakby przymała
buty też w odstawkę

ale jak Ci sie tak podoba to nie ma problemu



trustmyself - 2010-04-06 18:34
Dot.: Day look 2
  Zawsze mogę ubrać kryjące, czarne rajstopy i nie będzie tak znać (;



Fureyka - 2010-04-06 18:36
Dot.: Day look 2
  Spodniczka koniecznie nizej bo zle wygladasz. Buty sa ladne, ale nie na Twoje chude nogi.



aktaga13 - 2010-04-06 18:37
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18395771) Zawsze mogę ubrać kryjące, czarne rajstopy i nie będzie tak znać (; ale co znać? nie rozumiem..



trustmyself - 2010-04-06 18:38
Dot.: Day look 2
  Znać długość sukienki, o. Się nie dopisało.



aktaga13 - 2010-04-06 18:41
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18395908) Znać długość sukienki, o. Się nie dopisało. hmm, widać, że ten strój Ci się podoba :rolleyes: więc dyskusja jest bezcelowa. rajstopy w końcu nie sprawią, że sukienka nie będzie wyglądała jak z młodszej siostry. ale ważne, że ty się tak dobrze czujesz.

jeszcze jedno - bo ja uprzedzona jestem i przesadnie ostrożna - nie wychodź tak sama po zmroku, bo to jest zwyczajnie niebezpieczne :o (i mówię to zupełnie szczerze, bez cienia zawiści i ironii)



trustmyself - 2010-04-06 18:44
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez aktaga13 (Wiadomość 18396013) hmm, widać, że ten strój Ci się podoba :rolleyes: więc dyskusja jest bezcelowa. rajstopy w końcu nie sprawią, że sukienka nie będzie wyglądała jak z młodszej siostry. ale ważne, że ty się tak dobrze czujesz.

jeszcze jedno - bo ja uprzedzona jestem i przesadnie ostrożna - nie wychodź tak sama po zmroku, bo to jest zwyczajnie niebezpieczne :o (i mówię to zupełnie szczerze, bez cienia zawiści i ironii)
Gdyby się nie podobał, to nie kupiłabym tej sukienki ;) A to raczej strój na lato, jeszcze trochę poczeka w szafie :)

I dziękuję za troskę, ale nie mieszkam w niebezpiecznej okolicy, nie mam czego się bać. Poza tym, jestem zmotoryzowana :P




HotterThanFire - 2010-04-06 18:49
Dot.: Day look 2
  sukienka ok, ale buty..:love:



M a d y - 2010-04-06 18:58
Dot.: Day look 2
  gdyby sukienka była dłuższa, byłoby ładnie:P



Marwari - 2010-04-06 19:01
Dot.: Day look 2
  trochę to jednak za krótkie;) dziewczyny mają rację:)



twizzy - 2010-04-06 19:06
Dot.: Day look 2
  z jednej strony bardzo ładnie,bo masz cudną figurę ,ale z drugiej za krótko,a przez to niesmacznie



Molly Malone - 2010-04-06 19:08
Dot.: Day look 2
  Źle czułabym się w tak krótkiej spódniczce...



Hekate_23 - 2010-04-06 19:12
Dot.: Day look 2
  Jezuu masz nogi do nieba! Ale racja, mam wrazenie, że lekkie dmuchniecie wiatru i cały tyłek na wierzchu:) Oczywiscie slicznie wygladasz, ale chyba bym jednak jakies legginsy zalozyla tak wiesz... w ramach antygwałtu :)



AnusiaPn - 2010-04-06 19:15
Dot.: Day look 2
  nie podoba mi się :nie:

buty wyglądają na mega ciężki a Twoje nóżki jak patyczki, do tego ta mega krótka sukienka.. :nie:



majka96 - 2010-04-06 19:25
Dot.: Day look 2
  nie podoba mi się. :nie:

masz bardzo długie nogi i za krótką spódniczkę...ja bym w takiej krótkiej nie wyszła...:p:



wizazka - 2010-04-06 19:29
Dot.: Day look 2
  :nie: Zdecydowane, stanowcze nie.



zoila - 2010-04-06 19:30
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez majka96 (Wiadomość 18397407) nie podoba mi się. :nie:

masz bardzo długie nogi i za krótką spódniczkę...ja bym w takiej krótkiej nie wyszła...:p:
:ehem:
I w dodatku dobrałaś bardzo toporne buty. Zmieniłabym na czółenka i dodała rajstopy



trustmyself - 2010-04-06 19:35
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez zoila (Wiadomość 18397570) :ehem:
I w dodatku dobrałaś bardzo toporne buty. Zmieniłabym na czółenka i dodała rajstopy
To się nazywa łączenie przeciwieństw, romantyczna sukienka i toporne buty :) W czółenkach mogę iść na randkę ;)



minus - 2010-04-06 19:36
Dot.: Day look 2
  Czy sukienka nie jest zamała ? :>
Buty mi się nie podobają :cool:



kamila901 - 2010-04-06 19:36
Dot.: Day look 2
  spodniczka zecydowanie za krotka, zakrywa Ci pupe? masz nogi do nieba :love:



TusiaeM - 2010-04-06 19:41
Dot.: Day look 2
  Bardzo ładna!
Ale niestety nie w tym rozmiarze... Zdecydowanie za mała. Nie chodzi o to, że wyglada jak za krótka, ale wygląda jak za mała po prostu.
Połączenie z butami ok.



Anethka - 2010-04-06 19:41
Dot.: Day look 2
  Ta spódniczka jest za krótka.



DarkNoir - 2010-04-06 19:45
Dot.: Day look 2
  Okropnie... Bożesz ależ Ty chuda jesteś ;/



JaAgathaKa - 2010-04-06 19:47
Dot.: Day look 2
  Też mam takie nogi, dlatego nie lubie spodni ani spódnic z bardzo wysokim stanem, bo to jeszcze bardziej je wydłuża. Ale tak poza tym nie poszła bym na żadną okazję w takiej krótkiej spódnicy:) Nawet po domu ;p Jakby była z 10 cm dłuższa to ok. To nadaje sie tylko na wybieg dla modelek, nie na ulicę.



trustmyself - 2010-04-06 19:47
Dot.: Day look 2
  Sukienka ma rozmiar M (noszę normalnie XS), zakrywa mi pupę, a nawet kawałek uda, jak chodzę zsuwa się jeszcze trochę niżej. A chuda muszę być :)



tagogirl - 2010-04-06 19:51
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez DarkNoir (Wiadomość 18398064) Okropnie... Bożesz ależ Ty chuda jesteś ;/ Bożesz ale Ty nieprzyjemna ;/

Ja bym dodała jakieś fajne legginsy i byłoby ślicznie :rolleyes:



trustmyself - 2010-04-06 19:54
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez tagogirl (Wiadomość 18398302) Bożesz ale Ty nieprzyjemna ;/
Zazdrości i już :rolleyes:


Cytat:
Napisane przez tagogirl Ja bym dodała jakieś fajne legginsy i byłoby ślicznie :rolleyes: Właśnie mam taki zamiar + baleriny, może pudrowe i jasny pasek :)



_milly_ - 2010-04-06 19:57
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18398389)
Zazdrości i już :rolleyes:


Właśnie mam taki zamiar + baleriny, może pudrowe i jasny pasek :)
krytyka nie oznacza zazdrości.
wg mnie tez jesteś za chuda, ale to nie moja sprawa, wiec wypowiem się na temat zestawu: podoba mi się, jeśli czujesz sie dobrze w takiej dlugosci to ok.



trustmyself - 2010-04-06 20:00
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez _milly_ (Wiadomość 18398476) krytyka nie oznacza zazdrości.
wg mnie tez jesteś za chuda, ale to nie moja sprawa, wiec wypowiem się na temat zestawu: podoba mi się, jeśli czujesz sie dobrze w takiej dlugosci to ok.
Tutaj ewentualnie można krytykować ubiór, a nie to, czy ktoś jest za chudy/gruby. Takie mam kości, taka genetyka, tak wyglądam - nie będę narzekać, że jestem szczupła, bo wolę być szczupła niż walczyć z nadprogramowymi kilogramami.

A co do wypowiedzi na temat stylizacji - dziękuję i, owszem, dobrze się czuję w takiej długości.




Himee - 2010-04-06 20:09
Dot.: Day look 2
  ładnie :ehem:
dodałabym jeszcze jakieś rajstopy, bo za leginsami osobiście nie przepadam + zmiana butów

btw, jakiego jesteś wzrostu? bo na zdj. wyglądasz na meeeega wysoką:rolleyes:



Hekate_23 - 2010-04-06 20:09
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18398599) Tutaj ewentualnie można krytykować ubiór, a nie to, czy ktoś jest za chudy/gruby. Takie mam kości, taka genetyka, tak wyglądam - nie będę narzekać, że jestem szczupła, bo wolę być szczupła niż walczyć z nadprogramowymi kilogramami.

A co do wypowiedzi na temat stylizacji - dziękuję i, owszem, dobrze się czuję w takiej długości.
Ja nie rozumiem takich Dziewczyn. Wrzucają fotki na szafe chyba świadome tego, że ludzie będą wyrazać opinie na ich temat, złe i dobre.. bo takie właśnie mogą być zdania- podzielone, później jak ocena nie zgadza się z odczuciem własnym autorki zestawu nagle jest negacja. Po co wstawiałaś fotke skoro uważasz ze wygladasz wspaniale i nie potrzebujesz żadnych porad a wszystkie opinie na "nie" są niby niesłuszne bo Ty czujesz sie wspaniale...
Może ta kiecka rzeczywiscie sie zsuwa i jest dluzsza, ale wkleilas taką fotke a nie inną, a na niej ewidentnie jest ZA KRÓTKA!
Mi się bardzo podoba, ale jeśli rzeczywiscie jest ciut dłuższa, a jak nie, to z rajstopami albo legginsami koniecznie żeby nie było "ups" jak zawieje.



trustmyself - 2010-04-06 20:10
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Himee (Wiadomość 18398939) ładnie :ehem:
dodałabym jeszcze jakieś rajstopy, bo za leginsami osobiście nie przepadam + zmiana butów

btw, jakiego jesteś wzrostu? bo na zdj. wyglądasz na meeeega wysoką:rolleyes:
172cm :)

Cytat:
Napisane przez Hekate_23 Ja nie rozumiem takich Dziewczyn. Wrzucają fotki na szafe chyba świadome tego, że ludzie będą wyrazać opinie na ich temat, złe i dobre.. bo takie właśnie mogą być zdania- podzielone, później jak ocena nie zgadza się z odczuciem własnym autorki zestawu nagle jest negacja. Po co wstawiałaś fotke skoro uważasz ze wygladasz wspaniale i nie potrzebujesz żadnych porad a wszystkie opinie na "nie" są niby niesłuszne bo Ty czujesz sie wspaniale...
Może ta kiecka rzeczywiscie sie zsuwa i jest dluzsza, ale wkleilas taką fotke a nie inną, a na niej ewidentnie jest ZA KRÓTKA!
Mi się bardzo podoba, ale jeśli rzeczywiscie jest ciut dłuższa, a jak nie, to z rajstopami albo legginsami koniecznie żeby nie było "ups" jak zawieje.
A mnie nie chodzi o to, że nie umiem pogodzić się z krytyką - umiem. Nie rozumiem tylko tego, po co ktoś komentuje to, że jestem za chuda. O ile mnie pamięć nie myli, to dział Szafa, a nie Ciało :)



sandrazbo - 2010-04-06 20:16
Dot.: Day look 2
  :nie:



fiska - 2010-04-06 21:01
Dot.: Day look 2
  wg. mnie spodnica jest za krotka, poza tym moim skromnym zdaniem tak chudych nozek esponowac AZ tak bardzo nie powinnas, bo to naprawde niekorzystnie wyglada :nie:
co do Twojej wypowiedzi na temat ze wolisz byc chudsza niz walczyc z nadprogramowymi kilogramami... nie wiem czemu chude dziewczyny zawsze wlasnie W TAKI sposob bronią sie przed krytyką. Mam wrazenie ze tylko po to zeby "podratowac" mysl o swoim "chudym" stanie.



trustmyself - 2010-04-06 21:08
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez fiska (Wiadomość 18400702) wg. mnie spodnica jest za krotka, poza tym moim skromnym zdaniem tak chudych nozek esponowac AZ tak bardzo nie powinnas, bo to naprawde niekorzystnie wyglada :nie:
co do Twojej wypowiedzi na temat ze wolisz byc chudsza niz walczyc z nadprogramowymi kilogramami... nie wiem czemu chude dziewczyny zawsze wlasnie W TAKI sposob bronią sie przed krytyką. Mam wrazenie ze tylko po to zeby "podratowac" mysl o swoim "chudym" stanie.
Dzięki swojemu "chudemu" ciału mam pracę, to wystarczy.



fiska - 2010-04-06 21:17
Dot.: Day look 2
  No wlansie i pasowaloby zmienic troche spoleczenstwo, rozne poglądy, bo ja bym mile bym widziala dziewczyny, ktore sa mojego pokroju = w sam raz ;)
gdybym tylkomogla pracowac w takiej branzy, na pewno modelki bylyby zdecydowanie inne - pczywiscie nie hcce obrazic tu Ciebie.
poglady mamy rozneno i niestety nic ich nie zmieni.

Na temat wieszaka sie juz wypowiedzialam :)



Muffka_ - 2010-04-06 21:18
Dot.: Day look 2
  Moglabys przelamac go czyms zeby nie byl tak ciezki-moje zdanie. A spodniczka ciut za krotka.



1000days - 2010-04-06 21:39
Dot.: Day look 2
  Ja bym tu wrzuciła jeszcze jakieś czarne/grafitowe/granatowe rajstopy czy legginsy, wtedy rzeczywiście nie byłoby tak krótko. Bo tak to goło jakoś.
Buty mi się nie podobają ale nie konkretnie w tej stylizacji tylko ogólnie, nie lubię takich. Za to popieram łączenie delikatnej góry i ciężkiego obuwia :)



Haylee - 2010-04-06 21:49
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18398599) Tutaj ewentualnie można krytykować ubiór, a nie to, czy ktoś jest za chudy/gruby. Takie mam kości, taka genetyka, tak wyglądam - nie będę narzekać, że jestem szczupła, bo wolę być szczupła niż walczyć z nadprogramowymi kilogramami.

A co do wypowiedzi na temat stylizacji - dziękuję i, owszem, dobrze się czuję w takiej długości.
Podziwiam za to, że przy takich nóżkach pokazujesz je w całości ;) nie obrażam Cię tutaj - po prostu jestem w szoku, że ktoś, kto ma chudsze nogi ode mnie pokazuje je z taką pewnością siebie :)

A spódniczka naprawdę za krótka... Skoro twierdzisz, że normalnie jest do połowy uda, może wrzuć fotkę, gdy jest trochę niżej? :)

I naprawdę, uwierz dziewczynom - takie buty przy takiej sylwetce nie pasują do sukienki, którą tutaj prezentujesz. Tu nie chodzi, że są przeciwniczkami takiego połączenia - po prostu na Tobie nie wygląda to korzystnie ;)



solaola - 2010-04-06 21:52
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Fureyka (Wiadomość 18395856) Spodniczka koniecznie nizej bo zle wygladasz. Buty sa ladne, ale nie na Twoje chude nogi. :ehem:
Cytat:
Napisane przez Molly Malone (Wiadomość 18396869) Źle czułabym się w tak krótkiej spódniczce... Ja również.
Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18397740) To się nazywa łączenie przeciwieństw, romantyczna sukienka i toporne buty :) W czółenkach mogę iść na randkę ;) Skoro wiesz wszystko na temat zestawu, bronisz długości kiecki i butów zaciekle, to po kiego grzyba wrzuciłaś wieszak?
Moim zdaniem, sukienka jest zdecydowanie za krótka i buciki za ciężkie.



tagogirl - 2010-04-06 22:03
Dot.: Day look 2
  pasowałoby zmienić społeczeństwo na takie w którym nie krytykuje się chudych osób. Takiej chudej osobie to się powie nieprzyjemnie "ale Ty chuda:/" a takiej przy kości to się nie powie "ale Ty gruba:/" albo "ale Ty brzydka" bo zaraz jest że jak tak można mówić... a takie osoby co krytykują chudość to zawsze ktoś będzie próbował obronić,przyznać rację.. Takie to społeczeństwo jest:mur: jestem wrażliwa na ten temat bo mi mówiono w taki sposób o mojej chudości tzn takim tonem itp jakbym była kimś gorszym:mur:



sloneczko1987 - 2010-04-06 22:17
Dot.: Day look 2
  Ubranie mi się nie podoba, buty również. Sukienka faktycznie wygląda na za małą, co nie zmienia faktu, że moim zdaniem taka długość (tylko jakies inne ubranko) wygląda bardzo dobrze na tak zgrabnych , długich, szczupłych nogach:) Masz rewelacyjną figurę, typowo "modelkową". Nie bierz do siebie tych negatywnych komentarzy. To Twoje ciało, jeżeli dobrze się w nim czujesz to świetnie. Wiedz, że nie masz się czego wstydzić i nie musisz sie ukrywać pod stertą ubrań.



Empirical - 2010-04-06 22:39
Dot.: Day look 2
  Mi się podoba.. bardzo fajny zestaw, ale ja tez uważam ze kiecka jest ciut za krótka i bynajmniej nie chodzi mi tu o Twoje nogi, figurkę itd. :)

Po prostu.. gdybym zobaczyła Cię na ulicy w takim zestawie ale z dłuższą spódniczką, na pewno odwróciłabym się za Tobą z zachwytem natomiast jeżeli zobaczyłabym Cię w takiej długości to mój zachwyt raczej przyćmiłyby nieco inne odczucia.. i raczej nie przychylne. Troszke zbyt wulgarnie, bo faktycznie idąc spódniczka sie rusza itd.
..i zaznaczam że lubie odważne zestawy jak i zwracanie na siebie uwagi. ;)

A komentarze typu.. "..ale jesteś chuda. ;\ " są zwyczajnym brakiem kultury, tak samo jak i "..ale jesteś gruba. ;\ "
Jak już z resztą tagogirl słusznie zauważyła.

Edit.
Zapomniałam dodać że z kryjącymi rajstopkami byłoby cudownie.:D



mag:) - 2010-04-06 22:43
Dot.: Day look 2
  A ja powiem Ci tak: jeśli czujesz się dobrze w tej sukience/długości (chociaż jak dla mnie Twoje nogi są naprawdę skrajnie szczupłe), to ją noś, jak dla mnie nie wygląda jak z młodszej siostry, ale nie do tych butów, wybierz jakieś subtelniejsze. One są zbyt toporne, wyglądają na Twoich nóżkach jak kopyta (sorry za dosadność). Na Twoim miejscu zakładałabym te buty do obcisłych jeansów - szczupłośc nóg byłaby wyraźnie zaznaczona i końcowy efekt byłby bardziej ZRÓWNOWAŻONY niż ten, który prezentujesz teraz.



gofrowana - 2010-04-06 23:10
Dot.: Day look 2
  przede wszystkim to te zdjęcie wygląda na nienaturalnie wydłużone, widać, że jest przerabiane



Ilsa Lund - 2010-04-06 23:47
Dot.: Day look 2
  strasznie lubisz eksponować swoją chudość i dobierasz zaskakujące ciuchy... mi się ten nie podoba bo ledwo zakrywa Ci pupę a z kolei pogrubia w strefie brzucha.



1000days - 2010-04-07 00:05
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez gofrowana (Wiadomość 18403790) przede wszystkim to te zdjęcie wygląda na nienaturalnie wydłużone, widać, że jest przerabiane Oczywiście, że było przerabiane. Przycięte po bokach... To zdj. nie jest wydłużone, ona po prostu jest bardzo szczupła, ma długie nogi a do tego buty na obcasach.
Udowodnij swoje racje.

Zgadzam się z dziewczynami co do tekstów "ale ty jesteś chuda :kwasny:"
Jakoś nikt nie odważy się napisać innym 'ale ty gruba' czy 'co za grubas z ciebie' bo to niegrzeczne i urazi uczucia tej osoby. Ale z chudymi sobie pozwalają...
Jak dla mnie dziewczyna jest szczupła i przede wszystkim przyjemna dla oka :)



88_kasia_88 - 2010-04-07 00:27
Dot.: Day look 2
  oj...nie podoba mi się...a już zwłaszcza właśnie te buty...



monius9 - 2010-04-07 00:41
Dot.: Day look 2
  ja jednak uprę się przy tym, że sukienka mimo wszystko za krótka ;)
ale jeżeli tobie to nie przeszkadza to noś, bo ładna jest. chociaż ja bym dobrała inne buty.

a wszystkim którzy postanowili wyrazić swoją opinię odnośnie chudości czy grubości autorki wątku polecam punkt pierwszy z regulaminu szafy



Taper jean girl - 2010-04-07 07:12
Dot.: Day look 2
  Zestaw fajny, ale na imprezę, nie na co dzień. Nie wyobrażam sobie nikogo w takim stroju w szkole czy na uczelni a już tym bardziej w pracy.



trustmyself - 2010-04-07 08:23
Dot.: Day look 2
  No i znowu rozwinęła się gorąca dyskusja o moich zbyt chudych nogach - jak mówiła tago, powiecie grubej dziewczynie, że jest gruba? NIE. Powiecie dziewczynie, że jest za chuda? Oczywiście. I to się nazywa hipokryzja. Słyszę od dziecka od różnych osób, że mam anoreksję, że powinnam się leczyć, mam tego po dziurki w nosie ;] Jestem chuda i już, taką mam budowę i kości, taką siebie w końcu polubiłam.

Co do długości sukienki, ok, jest krótka (mam długie nogi, nawet dłuższa spódniczka jest krótka), ale nic nie podwiewa, to bombka, ma gumkę, która trzyma ją blisko nóg :) A na dowód wrzucam dodatkowe zdjęcie.




Ilsa Lund - 2010-04-07 09:27
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18405708) No i znowu rozwinęła się gorąca dyskusja o moich zbyt chudych nogach - jak mówiła tago, powiecie grubej dziewczynie, że jest gruba? NIE. Powiecie dziewczynie, że jest za chuda? Oczywiście. I to się nazywa hipokryzja. Słyszę od dziecka od różnych osób, że mam anoreksję, że powinnam się leczyć, mam tego po dziurki w nosie ;] Jestem chuda i już, taką mam budowę i kości, taką siebie w końcu polubiłam.
ja wiem, że sylwetka daje Ci pracę, ale dziewczyny zwracają Ci uwagę bo przez takie wychudzenie możesz nie mieć w ciele różnych minerałów. Nie zgadzam się, że tylko osoby chude są piętnowane bo ostatnio wieszakiem miesiąca była pani z dużą nadwagą i pięknym trenczem i leciały po niej określenia typu 'gruba świnia' i 'tłusty pączek'. W każdym razie jeżeli czujesz się dobrze z taką budową to ok, ale powinnaś dbać o odżywianie bo po starych zdjęciach z długimi włosami widać że je masz liche czyli brakuje Ci witamin.



__agnieszka__ - 2010-04-07 09:28
Dot.: Day look 2
  może być choć nie jest to wieszak na co dzień:-)



Emilcia_1616 - 2010-04-07 09:36
Dot.: Day look 2
  ja bym mimo wszystko nosila na Twoim miejscu troche dluzsze spodnice, i zrezygnowalabym z paska w tali ktory sprawia ze jej prawie nie masz, chodzi mi o to ze Cie jeszcze bardziej wyszczupla. nie krytykuje Twoich nog, sama jestem szczupla i wysoka, ale raczej nie chce jeszcze bardziej ich wyszczuplac tylko ubierac sie tak aby wygladaly ladnie i przede wszystkim estetycznie.



trustmyself - 2010-04-07 09:41
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18406808) ja wiem, że sylwetka daje Ci pracę, ale dziewczyny zwracają Ci uwagę bo przez takie wychudzenie możesz nie mieć w ciele różnych minerałów. Nie zgadzam się, że tylko osoby chude są piętnowane bo ostatnio wieszakiem miesiąca była pani z dużą nadwagą i pięknym trenczem i leciały po niej określenia typu 'gruba świnia' i 'tłusty pączek'. W każdym razie jeżeli czujesz się dobrze z taką budową to ok, ale powinnaś dbać o odżywianie bo po starych zdjęciach z długimi włosami widać że je masz liche czyli brakuje Ci witamin.
Jem bardzo dużo, mam szybką przemianę materii, dodatkowo zażywam suplementy zawierające witaminy i minerały potrzebne organizmowi. Włosy obcięłam, ponieważ ciągłe przytrzaskiwanie ich zamkiem w kurtce, paskiem torebki, wyciąganie spod szalika, etc. mocno je osłabiło i zdecydowałam się dać sobie spokój i drastycznie je obciąć - nie żałuję, lepiej mi w krótszej fryzurce :)




Ilsa Lund - 2010-04-07 09:47
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18407066)
Jem bardzo dużo, mam szybką przemianę materii, dodatkowo zażywam suplementy zawierające witaminy i minerały potrzebne organizmowi. Włosy obcięłam, ponieważ ciągłe przytrzaskiwanie ich zamkiem w kurtce, paskiem torebki, wyciąganie spod szalika, etc. mocno je osłabiło i zdecydowałam się dać sobie spokój i drastycznie je obciąć - nie żałuję, lepiej mi w krótszej fryzurce :)
to może nie umiesz przyswajać tych minerałów ? Ja nie umiem przyswajać żelaza :ehem: Tobie też radzę szukać w kierunku żelaza bo to częste niestety



trustmyself - 2010-04-07 09:52
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18407182) to może nie umiesz przyswajać tych minerałów ? Ja nie umiem przyswajać żelaza :ehem: Tobie też radzę szukać w kierunku żelaza bo to częste niestety Gdyby to było żelazo, byłabym osłabiona. Czuję się dobrze, nic mnie nie boli, budzę się pełna energii i wigoru. Dodatkowo pływam, chodzę na siłownię i zdrowo się odżywiam. Paznokcie mi się nie łamią, włosy nie rozdwajają, jest dobrze ;]



Ilsa Lund - 2010-04-07 09:54
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18407294) Gdyby to było żelazo, byłabym osłabiona. Czuję się dobrze, nic mnie nie boli, budzę się pełna energii i wigoru. Dodatkowo pływam, chodzę na siłownię i zdrowo się odżywiam. Paznokcie mi się nie łamią, włosy nie rozdwajają, jest dobrze ;] ja nie jestem osłabiona bo do tego dochodzi wysokie ciśnienie. No ale jeśli nie chcesz szukać źródła takiej kondycji włosów i sylwetki to w sumie nie moją rolą jest nakłaniać Cię pod każdym wieszakiem ;)



aktaga13 - 2010-04-07 09:55
Dot.: Day look 2
  kolejna wizażowa tendencja - najpiew wątki "pokochaj siebie", a później objeżdżanie każdej "inności" (w sensie ktoś wygląda inaczej niż ja). dziewczyny, niech każda z nas wygląda jak chce... wydaje mi się, że już dosadnie wyraziłyście swoje zdanie. na tym wieszaku jest "za chudo", a na innym który odwiedziłam "za grubo". obie dziewczyny są atrakcyjne, więc nie wiem po co ta dyskusja.



trustmyself - 2010-04-07 09:59
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18407325) ja nie jestem osłabiona bo do tego dochodzi wysokie ciśnienie. No ale jeśli nie chcesz szukać źródła takiej kondycji włosów i sylwetki to w sumie nie moją rolą jest nakłaniać Cię pod każdym wieszakiem ;) A ciśnienie mam książkowe 120/80, obojętnie o jakiej porze dnia je zmierzysz ;) Nie piję kawy, nie piję alkoholu, nie palę. Taka już po prostu jestem, to genetyczne.

Aktaga, dzięki - też mnie męczą te dyskusje. W końcu to moje ciało i ja za nie odpowiadam.




MonkaIska - 2010-04-07 10:09
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez trustmyself (Wiadomość 18398389)
Właśnie mam taki zamiar + baleriny, może pudrowe i jasny pasek :)
Dokładnie tak zrób :)
Wtedy sukienka stanie się tuniką i nie będzie za krótka a balerinki wysubtelnią całość :ehem:



eelmirka - 2010-04-07 10:27
Dot.: Day look 2
  te trzy strony komentarzy nie wzięły się z oceny wieszaka :rolleyes: krytyka oczywiście dotyczy figury bo jak sądzę większość wizażanek to zazdrosne grubasy :) ja uważam, że lepiej być za chudym niż za grubym ;)

a spódniczka wygląda na za małą, ale jak założysz czarne kryjące rajstopy to będzie ok, też mam tendencję do mini mini ;)



Iwoncia8711 - 2010-04-07 10:38
Dot.: Day look 2
  według mnie ta spódniczka jest trochę za krótka, może dobre byłyby czarne, kryjące rajstopki wtedy spokojnie mogłabyś chodzić nie myśląc o tym czy czegoś więcej Ci nie widać, a do tego np baleriny:D



Trusmilk - 2010-04-07 10:47
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18406808) ja wiem, że sylwetka daje Ci pracę, ale dziewczyny zwracają Ci uwagę bo przez takie wychudzenie możesz nie mieć w ciele różnych minerałów. Nie zgadzam się, że tylko osoby chude są piętnowane bo ostatnio wieszakiem miesiąca była pani z dużą nadwagą i pięknym trenczem i leciały po niej określenia typu 'gruba świnia' i 'tłusty pączek'. W każdym razie jeżeli czujesz się dobrze z taką budową to ok, ale powinnaś dbać o odżywianie bo po starych zdjęciach z długimi włosami widać że je masz liche czyli brakuje Ci witamin. Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18407182) to może nie umiesz przyswajać tych minerałów ? Ja nie umiem przyswajać żelaza :ehem: Tobie też radzę szukać w kierunku żelaza bo to częste niestety Cytat:
Napisane przez Ilsa Lund (Wiadomość 18407325) ja nie jestem osłabiona bo do tego dochodzi wysokie ciśnienie. No ale jeśli nie chcesz szukać źródła takiej kondycji włosów i sylwetki to w sumie nie moją rolą jest nakłaniać Cię pod każdym wieszakiem ;) Nie rozumiem o co chodzi. Dziewczyna ci napisała, że nie ma problemów ze zdrowiem, że taką ma przemianę materii, a ty dalej się doszukujesz..



trivial - 2010-04-07 10:56
Dot.: Day look 2
  Rzeczywiście wyglądasz w tej sukience, jakby to zdjęcie było po prostu karykaturą. Masz zgrabne, szczupłe nogi - eksponuj je, ale z klasą. Eksponowanie nóg nie oznacza od razu zakładania spódniczki, która jest krótsza od niejednej bluzki. W dodatku te buty w połączeniu z tym zestawem wyglądają jak płetwy. I tu właśnie kolejna sprawa łączenia przeciwieństw - to nie polega na tym, żeby zakładać takie buty do takiej sukienki, bo po prostu nie pasuje. To coś na zasadzie założenia najbardziej zwiewnej letniej sukienki na świecie i do tego zimowej czapki oraz glanów na metalowym obcasie z klamrami o długości ponad udo.



aktaga13 - 2010-04-07 10:59
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez eelmirka (Wiadomość 18408041) te trzy strony komentarzy nie wzięły się z oceny wieszaka :rolleyes: krytyka oczywiście dotyczy figury bo jak sądzę większość wizażanek to zazdrosne grubasy :) ja uważam, że lepiej być za chudym niż za grubym ;)

a spódniczka wygląda na za małą, ale jak założysz czarne kryjące rajstopy to będzie ok, też mam tendencję do mini mini ;)
:eek: odjęło mi mowę.

najlepiej pokochać siebie takim jakim się jest i zaakceptować panującą na świecie różnorodność.
to co ostatnio widzę na wizażu, przechodzi moje pojęcie ...



Kochanaa - 2010-04-07 11:09
Dot.: Day look 2
  świetna figura :slina:
tylko tutaj są zaburzone proporcje, nogi wydłużają się niesamowicie, ale cała reszta wygląda nienaturalnie krótko...
może to te buty, bo gdybyś dodała jakieś rajstopy nie wyglądały by tak 'ciężko'...
+ jak bombka w takim zestawie to lepiej dłuższa :)

a co do dyskusji tutaj... czy tym nie powinien zając się moderator? tu się robi dyskusja na temat wagi, nie ubioru...



eelmirka - 2010-04-07 11:17
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez aktaga13 (Wiadomość 18408708) :eek: odjęło mi mowę.

najlepiej pokochać siebie takim jakim się jest i zaakceptować panującą na świecie różnorodność.
to co ostatnio widzę na wizażu, przechodzi moje pojęcie ...
co Cię dziwi? to ja się nie nabijam z grubego że jest gruby, dlaczego mamy akceptować nadwagę a niedowagi już nie?



Ćwirka - 2010-04-07 11:23
Dot.: Day look 2
  Nie wiem po co większość wypowiadających się na tym watku osób wchodzi na Szafę skoro interesuje je głównie budowa ciała i wymiary autorki wieszaka.

Owszem, figura budzi emocje, bo jest niesamowita, nogi do nieba, ale nie to tutaj oceniacie.

Skupcie się na stroju, to on jest głównych bohaterem!

Wszelkie posty, które znowu będą poruszały nie ten temac co trzeba będą karane punktami za ignorowanie poleceń i offtopowanie :jap: Proszę się zastosować :ehem:

Jeszcze mała uwaga do autorki: Ty również powstrzymaj się od komenatrzy, że ktoś zazdrości i tyle. Wierz mi, że krytyka nie zawsze oznacza zazdrość, najłatwiej dla osoby skrytykowanej tak sobie to wytłumaczyć.



aktaga13 - 2010-04-07 11:24
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez eelmirka (Wiadomość 18409068) co Cię dziwi? to ja się nie nabijam z grubego że jest gruby, dlaczego mamy akceptować nadwagę a niedowagi już nie? tu nie chodzi o akceptację, ani nabijanie, tylko o sposób wyrażania. nie przebierałaś w słowach.



Taani - 2010-04-07 11:27
Dot.: Day look 2
  Co do sukienki to się nie wypowiem bo zostanę okrzyczana, ale masz źle dobrany stanik - unosi Ci się z tyłu :ehem:



fiolka208 - 2010-04-07 13:34
Dot.: Day look 2
  Wszystko super,tylko buty zamieniłabym na jakieś lżejsze,bo te jakieś toporne:-)



karmela41 - 2010-04-07 13:42
Dot.: Day look 2
  Sukienka jest koszmarna i jeszcze to połączenie kolorów czarno-białych.. :brzydal:



Kate1987 - 2010-04-07 13:44
Dot.: Day look 2
  Moim zdaniem troszkę za krótka ta sukienka, no i buciki faktycznie optycznie lżejsze poprosimy :)



kosmita77 - 2010-04-07 15:46
Dot.: Day look 2
  jak dla mnie za kusa sukienka. stanowczo za kusa. reszta ok:)



TLU - 2010-04-07 18:41
Dot.: Day look 2
  Sukienka jest ok, caly zestaw tez. Masz po prostu baaardzo dlugie nogi, przez co taka dlugosc dolu wychodzi niekorzystnie.



charliee - 2010-04-08 10:23
Dot.: Day look 2
  Sukienka za mała, za krótka i wyraźnie to widać.
Na niższej osobie prezentowałaby się lepiej, ale moim zdaniem Tobie nie pasuje.



jatokto - 2010-04-08 15:19
Dot.: Day look 2
  Cytat:
Napisane przez charliee (Wiadomość 18433582) Sukienka za mała, za krótka i wyraźnie to widać.
Na niższej osobie prezentowałaby się lepiej, ale moim zdaniem Tobie nie pasuje.
:ehem::ehem:



justynaaa00 - 2010-04-10 13:18
Dot.: Day look 2
  Zgadzam się - spódniczka jest stanowczo za krótka.



aleksandra xx - 2010-04-10 13:26
Dot.: Day look 2
  Spódniczka zbyt krótka. Zobacz, czy jak się schylisz, nie widać ci majtek,:p:
Przydałyby się jakieś rajstopy.
Buty świetne :-)



twizzy - 2010-04-10 17:52
Dot.: Day look 2
  ok,może i nie widać pupy,majtki nie wystają,ale spódniczka jest za krótka w stosunku do długości Twoich nóg(które przyznaje-są imponująco długie),ale są też nie szczupłe ,a chude i przez to wygląda to niedobrze.Ta spódniczka to eksponuje.Ale nie chcę Cię obrażać,sama ,żeby nie było-jestem szczupła i podoba mi się figura bez nadmiaru dodatkowych kg.Jednak ten strój to niewypał.Przy twojej figurce możesz dobrać takie ciuszki,że będziesz zwalać z nóg otoczenie ,a nie straszyć "nogami-patykami".I mówi Ci to inny chudzielec-nie grubsza,żebym nie została posądzona o zazdrość.



Emeralda - 2010-08-28 18:49
Dot.: Day look 2
  Przy Twojej figurze możesz zaszaleć z taką długością :D
Ode mnie 5 gwiazdek :-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mojaszuflada.htw.pl
  • comp
    Cytat

    Jak pchły skaczą myśli z człowieka na człowieka. Ale nie każdego gryzą. Stanisław Jerzy Lec (pierw. de Tusch - Letz, 1909-1966)
    Filozofia to dynamit do rozsadzania empirii. Henryk Elzenberg
    Dobre przy lepszym tanieje. Przysłowie ludowe
    Jak długo istnieje życie, tak długo istnieć będą nadzieje. Teokryt
    Deum sequere - idź za wezwaniem Boga; podążaj za Bogiem. Cyceron

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com