Przejrzyj wiadomości  
Cytat
Aby długo i szczęśliwie żyć, oddychaj przez nos i miej zamknięte usta. Żydowska maksyma
Strona startowa zielonka Kolega ... Szkocja     Witamy

krem z plodami noworodkow =O



Intuicja - 2006-01-12 10:11
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez nan Może mi się wydawać i wydaje - właśnie moja otwartość broni mnie przed wierzeniem we wszystko, kto coś powie. Tutaj akurat wpływ na moją niewiarę ma niestety jej źródło. Wybaczcie, ale muszę do tego nawiązać: Kościołowi bardzo leży na sercu sprawa aborcji. Rozumiem, to jest ich stanowisko, do którego maja prawo, mają prawo głosić takie poglądy. Jednak gdyby poglądy te były uzasadniane wyłącznie argumentami religijnymi (np. Kościół sądzi, że życie człowieka zaczyna się od momentu poczęcia), nie miałabym pretensji. Pretensję mam o manipulacyjne przekonywanie do swoich racji i o perfidne granie na emocjach, jakie jest uprawiane od wielu lat i pseudonaukowe wywody. Służy temu m.in. pokazywanie dzieciom na religii filmów z zabiegów, opatrzonych odpowiednim komentarzem, rozpowszechnianie głupot na temat rzekomego "syndromu postaborcyjnego" (który owszem, występuje w nielicznych przypadkach kobiet bardzo wierzących lub zmuszonych do zabiegu, ale nie wszystkich), koszmarne wystawy w centrum miast, wspomniane już nazywanie płodu "nienarodzonym dzieckiem" (bardzo subtelne granie na emocjach, wg. hipotezy Sapphira-Wolfa nie tylko rzeczywistość wpływa na język, ale także język na postrzeganie rzeczywistości). Przeczytawszy, co założycielka wątku usłyszała z ust księdza, od razu skojarzyło mi się to z innymi rzeczami, które kościół rozpowszechnia - rezultatem takich działań tej szacownej instytucji jest ton i sposób wypowiedzi użytkowniczki Dei - atak, wrzask, agresja i to tylko dlatego, że ktoś wspomniał o "nienarodzonym". Dlatego podchodzę do tego typu kościelnych rewelacji z dużym dystansem. To, czego przede wszystkim nauczyły mnie wyższe studia, to spawdzanie źródła informacji, a najlepiej kilku. Zgadzam sie z zagrozeniem propagandą religijną, w naszym kraju zakrojoną na coraz szerszą i niepokojącą skalę.
Osobiście, nie dokonałabym aborcji-choć paradoksalnie- na stanowisko moje nie mają wplywu akcje plakatowe, projekcje sugestywnych filmow mlodziezy, ktora jest korzystnym, bo nieswiadomym wszystkiego gruntem. Wrecz przeciwnie emocjonalna manipulacja mnie razi i budzi odwrotny dla swych inicjatorow efekt.
Masz wiele racji w kwestii manipulacji leksykalnej, tej takze nie jestesmy swiadomi, dla mnie to dzialanie zbliżone do eksperymentow podprogowych.

Cytat:
Napisane przez nan Wszystko to, co wyżej napisałam dotyczy oczywiście świata cywilizowanego i cywilizacji zachodniej. Nie wykluczam, że skoro w Chinach praktykowany jest kanibalizm, nie wykorzystuje się takiego surowca w kosmetyce. Otóż to właśnie.
Nie byl okreslony region świata, to tez w pewnym sensie wykorzystuje Kosciół. Wie, ze dzwonią,mowi o tym,tylko nie zaznacza w ktorej parafii.




taszkin - 2006-01-12 10:20
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Polska nie jest krajem cywilizowanym. Bo ludzie tacy nie są.
W masarniach u nas wrzuca się świnie żywcem do wrzątku, bo mięso jest lepsze. Ryby obiera się żywcem ze skóry z tych samych względów.
Znudzeni pracownicy ubojni i masarni urządzają sobie róznego typu zabawy ze zwierzętami.
nie trzeba szukać w Chinach.
Co z tego, ze w kilku wielkich stosuje się normy unijne? Jak większość wiadomo jak wygląda...

(przepraszam, że odbiłam od tematu i sedna wątku )



YenneferD - 2006-01-12 11:22
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  A ja ponawiam swoje pytanie: jezeli już (zakladam hipotetycznie) są kremy z płodami, czy tez komórkami macierzystymi, to w jaki sposób to rozpoznac? Jak jest to oznaczane w składzie? Czy jest to oznaczane? Czy jest to ukrywane, i nie jestem w stanie rozpoznać czym sie smaruję? No bo jezeli nie jestem w stanie, jeżeli nie jest to jakoś rozreklamowane, to jaki jest sens takiego procederu? Nie mówię, ze ma być rozreklamowane u nas (wiadomo, ze nie bedzie, bo to nieetyczne etc.), ale np. w Chinach, jeżeli ten proceder jest tam praktykowany, i jeżeli stosowanie takiego specyfiku przynosi jakieś "świetne" rezultaty, to ten skladnik musi być jakoś oznaczony...



YenneferD - 2006-01-12 11:33
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez nioonia17 moje kochane dlugo mnie tutaj nie bylo ale juz wracam .. poczytalam wszystkie wasze opinie i chcialabym was prosic abyscie nie zamieszczaly tutaj swoich swiatopogloadow bo moj post jest zupelnie o czym innym .. i prosze sie tutaj nie klucic i nie wyzywac :-):cmok: bylam poprostu ciekawa jakie macie zdanie na ten temat czy ktos mial stycznosc z takim specyfikiem .. ale poparzcie jak zmienily se opinie i komenarze .. na 1 stronie wieszosc stwierdzila ze to bzdura ze nie wierzy iz takie rzeczy dzieja sie na swiecie a patrzc juz na 2 i 3 strone widac ze wiele z was mialo z tym stycznosc .. chocazby w interecie (niestety) sa ludzie ktorzy zrobia wszstko aby zbic jak najwesza kase .... i ja jako jednoosobowa jedostka nic na to nie moge poradzic .. ale my jako wekszsc moze TAK .. bo dla mnie jest to niemoralne .. takim nienarodzonym plodom nalezy sie pochowek a nie trafienie do jakichkolwiek kremow :mad: :( jak sadzicie czy jest sposob aby zaprzesac produkcji takich kosmetykow?? Wiesz, jak dla mnie to nie zostały tu przedstawione dowody na to, ze płody są dodawane jako skladnik kremów. Mówie tu o realnych, potwierdzonych dowodach, nie o tym, ze ktoś coś takiego gdzieś tam sobie napisał/powiedział. Bo ja nie wierzę w takie słowo pisane/mówione, chyba ze pochodzi z wiarygodnego żródła, np. od jakiegoś autorytetu medycznego, kosmetycznego etc. A ksiądz, który rzuca takim haslem na lekcji religii takim autorytetem dla mnie nie jest, jest raczej manipulatorem, który mówi o tym wszystkim w kontekście aborcji, celów i polityki Kościoła.

A co do uwierzenia w to co powiedział wam ksiądz, to nadal jestem sceptyczna. Jowisia pokazała co w Chinach robią z plodami, zobaczyłam zdjęcia i w to jestem skłonna uwierzyć. A to co widziałam to robienie zupy z płodów - jak dla mnie czysty kanibalizm, i suszenia płodów i sprzedawanie ich jako zioła. O plodach jako składnikach kremów się tam nie doczytałam.




nan - 2006-01-12 11:35
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez YenneferD A ja ponawiam swoje pytanie: jezeli już (zakladam hipotetycznie) są kremy z płodami, czy tez komórkami macierzystymi, to w jaki sposób to rozpoznac? Jak jest to oznaczane w składzie? Czy jest to oznaczane? Czy jest to ukrywane, i nie jestem w stanie rozpoznać czym sie smaruję? No bo jezeli nie jestem w stanie, jeżeli nie jest to jakoś rozreklamowane, to jaki jest sens takiego procederu? Nie mówię, ze ma być rozreklamowane u nas (wiadomo, ze nie bedzie, bo to nieetyczne etc.), ale np. w Chinach, jeżeli ten proceder jest tam praktykowany, i jeżeli stosowanie takiego specyfiku przynosi jakieś "świetne" rezultaty, to ten skladnik musi być jakoś oznaczony... Dobre pytanie Yennefer. Tyle, że ja nie znam odpowiedzi. Składnik taki jak placenta musi mieć jakąś swoją nazwę, ale ja nigdy nie miałam kosmetyku z tym składnikiem, więc nie mam pojęcia jaką (zerknęłam do netu i wygląda na to, że nazwywa się on po prostu "placenta"). Nadto nie jestem pewna, czy w Chinach jest wymóg podawania składu chemicznego, tak jak u nas. Bo np. ja miałam kiedyś serum Pulanny z żeńszeniem, na którym składu w ogóle nie było (nie wiem, jakim cudem się uchował, sprzedawany w Polsce powinien mieć skład wyszczególniony).



nan - 2006-01-12 11:42
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez YenneferD A co do uwierzenia w to co powiedział wam ksiądz, to nadal jestem sceptyczna. Jowisia pokazała co w Chinach robią z plodami, zobaczyłam zdjęcia i w to jestem skłonna uwierzyć. A to co widziałam to robienie zupy z płodów - jak dla mnie czysty kanibalizm, i suszenia płodów i sprzedawanie ich jako zioła. O plodach jako składnikach kremów się tam nie doczytałam. Otóż to! To, że praktykują tam kanibalizm (wciąż nie wiem czy to oficjalny proceder, czy odbywa się w podziemiu), nie oznacza automatycznie, że z tego samego surowca sporządzane są kosmetyki (choć jest to prawdopodobne, ale wciąż nie uważam tego za udowodnione).



YenneferD - 2006-01-12 11:48
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez nan Dobre pytanie Yennefer. Tyle, że ja nie znam odpowiedzi. Składnik taki jak placenta musi mieć jakąś swoją nazwę, ale ja nigdy nie miałam kosmetyku z tym składnikiem, więc nie mam pojęcia jaką (zerknęłam do netu i wygląda na to, że nazwywa się on po prostu "placenta"). Nadto nie jestem pewna, czy w Chinach jest wymóg podawania składu chemicznego, tak jak u nas. Bo np. ja miałam kiedyś serum Pulanny z żeńszeniem, na którym składu w ogóle nie było (nie wiem, jakim cudem się uchował, sprzedawany w Polsce powinien mieć skład wyszczególniony). No właśnie też nie mogłam się tego doszukać. Ale skoro dziewczyny twierdzą, ze płody są dodawane do kremów, więc może wiedzą w jaki sposób są one oznaczane i gdzie można znaleźć potwierdzenie na to (na to że ten składnik jest oznaczony tak a tak). Byłby to już jakiś dowód...



o000agus - 2006-01-12 14:40
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez taszkin Polska nie jest krajem cywilizowanym. Bo ludzie tacy nie są.
W masarniach u nas wrzuca się świnie żywcem do wrzątku, bo mięso jest lepsze. Ryby obiera się żywcem ze skóry z tych samych względów.
Znudzeni pracownicy ubojni i masarni urządzają sobie róznego typu zabawy ze zwierzętami.
nie trzeba szukać w Chinach.
Co z tego, ze w kilku wielkich stosuje się normy unijne? Jak większość wiadomo jak wygląda...

(przepraszam, że odbiłam od tematu i sedna wątku )
niestety zgadzam sie :( nie mowiac juz o okrotnym procederze zabijania koni, ktore za zycia sluza ludziom - ludzie je kochaja a kiedy zlamia nozke albo sa juz za stare wklada sie w ciekazrowke ktora zadnych norm nie spelnia i wiezie sie je daleko za granice bez picia i jedzenia (bo suche miesko jest smaczniejsze :[) nastepnie zabija w sposob ktorego wole tu nie pisac. w dodatku nikt nie chce z tym walczyc. zacznijmy szanowac inne stworzenia a pozniej zacznijmy sie dziwic ze takie rzeczy jak zupa z noworodka czy krem z podu na swiecie sie zdarzaja.



Malwina12320 - 2006-01-12 14:56
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  u nas w szkole puscili tez film o aborcji i byly puszczone kolejne etapy rozwijania sie plodu i bylo wszystko jak te szczypce miazdza glowke tego dizecka itp i bylo pokazane jak te plody wwalaja do plastikowego kubka i byla notka ze te plody w beidnych krajach sa wykorzystywane do roznych dziwnych celow.ogolnie puszczja takie filmy bo sa one zwarte w tematyce LO. a taki koels pwoiedzial ze ejgo koelga ejst ginekologiem i ze opowiadal mu na czym aborcja polega itp i mowil ze oni na studiach rozne rzecyz robili z tymi plodami.



nioonia17 - 2006-01-12 17:52
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  no wiec pisze jeszcze jeden raz .. nie chodzi tutaj o to ze ja tak sadze i jestem tego pewna .. ale chcialam wiedziec jakie jest wasze zdanie na ten temat wiec nie osadzajcie za ta wypowiedz mnie .. a ja w to wierze .. i wiecie nawet jakby komus rzedstawic jakis dowod bylby jakis procent ludzi ktorzy nie uwierzyliby w to .. wiec kazdy wierzy w to co chce .. ;)
na dole podaje link gdzie pisze o tych kremach z dodatkiem plodow
http://www.szybinski.cieszyn.pl/szyb...5/strona_3.php
wiec widzicie macie dowod ale i tak (jak ktos juz wczesniej podkreslil) moze byc to stronka katolicka gdzie szezy sie to "klamstwo" PS.wierzcie w to co chcecie ;)



PaniKota - 2006-01-12 18:03
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez nioonia17 no wiec pisze jeszcze jeden raz .. nie chodzi tutaj o to ze ja tak sadze i jestem tego pewna .. ale chcialam wiedziec jakie jest wasze zdanie na ten temat wiec nie osadzajcie za ta wypowiedz mnie .. a ja w to wierze .. i wiecie nawet jakby komus rzedstawic jakis dowod bylby jakis procent ludzi ktorzy nie uwierzyliby w to .. wiec kazdy wierzy w to co chce .. ;)
na dole podaje link gdzie pisze o tych kremach z dodatkiem plodow
http://www.szybinski.cieszyn.pl/szyb...5/strona_3.php
wiec widzicie macie dowod ale i tak (jak ktos juz wczesniej podkreslil) moze byc to stronka katolicka gdzie szezy sie to "klamstwo" PS.wierzcie w to co chcecie ;)
niooniu, a nie lepiej przyjąć inne podejscie? Starać się brać pod uwagę wszelkie możliwości ale za pewnik przyjmować tylko to, co udowodnione? SŁowa "wiara" i "wierzyć" zostawmy religii. Ty jesteś przekonana, że tak się dzieje, lecz na pewno tego nie wiesz. Obawiam się, że jeśli chodzi o księdza, który Wam o tym mówił, to również kwestia ta należy do jego przekonań, a nie wiedzy i powinien uważać z takimi sensacjami.



jowisia - 2006-01-13 00:21
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez Juda Tak jak napisała Nan, także przekonałam się, że Chińczyk zje naprawdę wszystko. Wszystko co się rusza, lub też ruszało... Juda, prosze, nie wrzucajmy wszystkiego do jednego wora. Chinczyk wcale NIE ZJE wszystkiego. Co innego pies, a co innego martwy plod. Mam wielu przyjaciol ktorzy pochodza z Chin, i oni wcale nie sa kannibalami. Nie wszyscy jedza plody, tylko pewna grupa spoleczenstwa, ktora jest za to potepiana, a ogolnie jest to temat TABU (jak wiecie w Chinach nie ma wolnosci slownej), ludzie sie bulwersuja (tak samo jak u nas lodzka afera ze sprzedawaniem ludzkich cial), ale nic nie moga zrobic. Chinczycy sa PRZECIWKO, ale niestety g moga sobie z tym swoim sprzeciwem zrobic. Sprobujcie chinczykom powiedziec, ze zle rzadza swoj kraj, ze kara smierci powinna byc zniesiona- maja wasze slowa gdzies i nie pozwola wam interweniowac, najwyzej wysmieja.
Co do kremow z plodami i ziol - dotycza najbogatszej warstwy spoleczenstwa (niestety nielicznej miejszosciowo - wbrew wpajanym streotypom, wiekszosc chinczykow to biedni rolnicy, tak samo biedni jak ci polscy ), a na te kremy pozwalaja sobie tylko nieliczni. NIE JEST to zjawisko ogolnie uznane i akceptowane i NIE WSZYSCY to robia, a jedynie bogata, elitarna mniejszosc, ktora ma kase i wszystko gleboko.



ziubejek - 2006-01-16 17:50
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Oriflame rowniez....no ale naturalne kosmetyki ;D



YenneferD - 2006-01-16 18:19
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez ziubejek Oriflame rowniez....no ale naturalne kosmetyki ;D Jakieś dowody???



cmoksia - 2006-01-19 17:04
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez ziubejek Oriflame rowniez....no ale naturalne kosmetyki ;D że niby też używa płodów noworodków czy co!? :confused:



czikuś - 2006-02-02 22:40
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Ciekawostki [znowu]

http://atrapa.net/chains/tajwan.htm
http://www.snopes.com/horrors/cannibal/fetus.htm

Znowu Urban Legends

Już nawet się nie chce nad tym zastanawiać.



giganciara - 2006-04-12 16:26
"Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Podbny wątek kiedyś był, więc mówię od razu - skorzystałam z wyszukiwarki, ale o tym nigdy za mało.....

Na biologii dostaliśmy od profesorki artykuły, zdjęcia, ulotki na temat aborcji ze stronami www... Widok był oszałamiający. (Załączam zdjęcia i link do filmiku, które może pokażą tym, które uważają, że nienarodzone dziecko nie jest człowiekiem...
http://www.nieaborcji.pl/prezentacje/Movie.exe)
Ale wracam do tematu. Był tam jeden artykuł o tym, że w krajach, które mają legalną aborcję, płody są nie tylko palone... Wiele z nich trafia do firm kosmetycznych. Skruszkony, proszkowany płód ma podobno niesamowite właściwości regeneracyjne, których nie ma nigdzie indziej w środowisku naturalym. Dlatego we Francji i kilku innych krajach dodaje się je do kremów, które za niebotyczną cenę zapewniają klientkom młodą i piękną skórę. Znalazła się też wzmianka o tym, że w niemczech masowo używano odpowiednio przetworzonych płodów wraz z betonem do budowy 600km autodtrady, gdyż miało to mieć "właściwości regenerujące"...
Podłość. To tylko artykuł i nigdy nie wiadomo... Ale jednak szokuje i daje do myślenia. Szczególnie jeśli nie wycztało się tego na internecie tylko na lekcji biologii w materiałach od profesorki...

Kilka wizażanek wcześniej się wypowiadało na ten temat, więc przytaczam... :

"Ładnych perę lat temu była wielka afera w Chinach, jak firmy kosmetyczne wpadły na taki boski pomysł, aby płodów używać do celów kosmetycznych. Wyglądało to mniej więcej tak, pani zachodziła w ciąże zgłaszałą się do firmy kosmetycznej , przeprowadzano aborcję i pani dostawała za to pokaźną sumkę. Jednak wzburzyło to opinią publiczną i zrobiono nagonkę przez policję.
Jednak w takich krajach jak Rosja czy Chiny wszystko jest możliwe i może po cichu zajmują się tym jakieś firmy?"

"To niestety prawda. Z tego co wiem, to 2 firmy kosmetyczne wykorzystują ludzkie płody. Jedna rosyjska, druga w Lyonie(ta na 100%).
Te kremy mają niebotycznie wysokie ceny i mogą sobie na nie pozwolic jedynie nieliczne klientki, dlatego też produkowane są wyłącznie na zamówienie. To brzmi jka jakś koszmar, ale tak jest w rzeczywistości.
Np. Jelcyn dosyć dawno temu przyznał sie, że jego eliksirem dlugowieczności jest specjalna mieszanka, której jednym ze składników są wygenerowane komórki z ludzkich płodów.Wywołało to dosyć duży skandal, ale szybko to wyciszono."

Dowiedziałam się także, że z badań wyniknęło, że w Polsce "brakuje" kilku mln dzieci, które nigdy się nie narodziły...

Sama nie wiem co myśleć i w co wierzyć... A co Wy kochane na to?



grin_ajz - 2006-04-12 16:36
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  ja chce tylko zauwazyc zeby wspomniec na poczatku posta ze pod koniec sa drastyczne zdjecia, wrazliwe osoby moga czuc sie dotkniete...

a co do tematu to slyszalam o tym, ale nie wiem czy to prawda, do wyrobow rowniez kremow i pomadek chyba uzywa sie lozysk..



giganciara - 2006-04-12 16:38
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  [quote=grin_ajz]ja chce tylko zauwazyc zeby wspomniec na poczatku posta ze pod koniec sa drastyczne zdjecia, wrazliwe osoby moga czuc sie dotkniete...
[quote]

dla zasady usuwam...



Chezzy - 2006-04-12 16:38
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  O kremach z plodow nie slyszalam, tylko o takich z łożysk.
Wydaje mi sie ze te dzieci, ktore sa na zdjeciach nie sa z aborcji, jak dla mnie juz za duze (ale moge sie mylic), tylko pewnie z poronien...
Ale to tylko i wylacznie moja ocena...



jessy - 2006-04-12 16:39
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Tak wiem o tym, podobno w szminkach też były. Płód, łożysko itd zawierają niesamowitą ilość białek, które tak łatwo się przyswajają w skórze dorosłego osobnika, co więc dalej doskonale nawilżają itd. Cóż nie mnie to osądzać, więc na razie powstrzymam się od komentarza osobistego;)



YenneferD - 2006-04-12 16:44
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Cytat:
Napisane przez giganciara dla zasady usuwam... Cieszę sie, że je usunęłaś, bo były dosyć drastyczne i nie wszyscy chcą takie zdjęcia oglądać.

:jap:



stokrotka_to_ja - 2006-04-12 17:09
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Giganciaro ,dla jedych dzieckiem sa dwie połaczone komórki,dla innych takie,które ma już wykształcony układ nerwowy,a dla innych dopiero to,które się rodzi. Nie ma sensu zmieniać poglądów kogokolwiek.Strony antyaborcyjne nie sa dla mnie wiarygodne ,nauczyciel tez nie jest autorytetem w takiej kwestii. Informacji szukałabym raczej w żródłach naukowych.Dzieci na zdjęciach prawdopodobnie pochodza z poronien,a nie ze "skrobanki".A co do kremów ,pomadek itd,to słyszałma,ale o łozyskach.



paula78 - 2006-04-12 17:16
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  na temat aborcji bylo wiele wątków i co innego pokazywac foto z aborcji do 8 tygodnia a co innego aborcja w 7 miesiacu,jestem za wolnym wyborem.
szczegolnie przeciwnicy i nic nie wiedzacy na ten temat posługuja sie nieprawdziwymi fotkami aby wzbudzic obrzydzenie i sprzeciw ,przeciez tak łatwo zmanipulowac młodziez ,dzieci.

co do kremów itp czy to wazne ,skoro to "cos" juz nie zyje? nie lepiej zając sie zywymi dziecmi ktore nie maja co jejsc ,ggdzie mieszkac ,itp?
nie wiem dlaczego bardziej przejmujemy sie łożyskami i płodami usuniętymi czy tez poronionymi niz żywym czlowiekiem.

bogate panny zawsze beda kupwac to co najdrozsze bez zastanowienia,nosic kurteczki z foki i nakladac na pusta glowe kremy z łożysk i wymiot krowich ,itp.



Aeterna - 2006-04-12 17:17
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Nie wiem, co powiedzieć.

Ludzie robią straszliwe rzeczy, do tego przychodzą im do głowy różne głupie i obrzydliwe pomysły.
Z drugiej strony - nie wydaje mi się to prawdą.

Bo - technicznie - chociaż płody zawierają komórki macierzyste - które są bardzo cenne - niemniej - będę dosadna, ale taki mi się nasuwa przykład - czy jeżeli ktoś np. ma wspaniały potencjał seksualny - to - szczerze przepraszam za dosadność - jeżeli zabiję tego kogoś, w pełni sił, i spożyję jego ususzonego i sproszkowanego penisa (bo był. np niepospolitych rozmiarów) - jako afrodyzjak - to czy znaczy to, że ''moja różdżka'' (''jako faceta'', bo wiadomo) - przejmie ''magiczną moc'' tego pierwszego (''Casanovy''), tudzież mój własny penis - urośnie..?

Nie wykluczam prawdziwości przytoczonych wyżej ''doniesień'' - ale czuję się, przyznaję, jakbym wypowiadała się na temat artykułu w ''Fakcie''.

Komórki macierzyste dają się sensownie wykorzystać - z tego co ja wiem - ale przy manipulacjach i grzebaniach genetycznych - a nie dlatego, że je sobie rozsmarujesz. Moim zdaniem, ale ja się nie znam.



cheer - 2006-04-12 17:19
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Kojarzy mi się to z legendami, w których złe królowe porywały noworodki, żeby kąpać się w ich krwi (albo pić, w zależności od wersji), po to, by zachować wieczną młodość...
Ale niczemu nie przeczę, wiem, że tak jest i że ludzie robią różne ohydztwa...



Aeterna - 2006-04-12 17:26
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Właśnie - bywają ohydztwa. Nie twierdzę, że nie brakuje zamożnych świrów - dla których wymyślają cuda niewidy, bo naiwna nie jestem - ale - bez względu na skalę - sądzę, ze to taki sam (technicznie) niszowy problem - jak porywanie ludzi (w naszej kulturze) - dla handlu organami.

W przypadku tego ostatniego - jestem tego absolutnie pewna, nie wdając się w dyskusje - ale - nie sądzę, aby tak ''poważne'' eksluzywne firmy - produkowały sobie takie kosmetyki.

Nie dla zwykłych śmiertelników - a co za tym idzie - to zjawisko tak marginalne (nawet jeśli spore) - jak zoofilia.
Wg mnie.
Przypomina mi się zresztą, gdy tak o tym sobie dumam - Podziemny krąg - i ta ''ich'' produkcja mydła z ludzkiego tłuszczu...

P.S. Uważam, że to nie jedynie legendy, z tą krwią noworodków - czy dziewic...



jessy - 2006-04-12 17:27
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Nie no to wiadomo, że trzeba najpier płód czy łożysko "przetworzyć", do konkretnych celów. Czyli do pomadek inaczej, do kremów inaczej itd dalej, zależy jakie chcemy osiągnąć właściwpści, ze związków hemicznych, które wejdą w reakcję z konkretnymi związkami naszego płodu i dadza konkretny wynik. Bo tak sobie sypać to można, ale nie będą to pożądane efekty na daną "dolegliwość";)



ROZ-ter-KA - 2006-04-27 19:55
Dot.: "Ekskluzywne" kremy z płodów - aborcja
  Cytat:
Napisane przez stokrotka_to_ja Giganciaro ,dla jedych dzieckiem sa dwie połaczone komórki,dla innych takie,które ma już wykształcony układ nerwowy,a dla innych dopiero to,które się rodzi. Nie ma sensu zmieniać poglądów kogokolwiek.Strony antyaborcyjne nie sa dla mnie wiarygodne ,nauczyciel tez nie jest autorytetem w takiej kwestii. Informacji szukałabym raczej w żródłach naukowych.Dzieci na zdjęciach prawdopodobnie pochodza z poronien,a nie ze "skrobanki".A co do kremów ,pomadek itd,to słyszałma,ale o łozyskach. Stokrotko mądra wypowiedź.

Rzeczywiscie, w kremach wykorzystywano łożyska, a nie płody, a to ze względu na składniki, wyciąg z łożysk ludzkich i zwierzęcych nazywamy placentą, jest bogaty w liczne substancje odżywcze, w witaminy A, C,E a także B2 i B12 , kwas foliowy, biotynę, enzymy, oligoelementy. Placenta poprawia metabolizm skóry i zwiększa ukrwienie tkanek. Wszystko to sprawia, że jest bardzo przydatna w kosmetyce, jako składnik preparatów przeznaczonych dla skóry dojrzałej.

Kiedys, wiele lat temu produkowano taki krem i u nas, ale potem zabroniono używania placenty. Jak i w innych krajach.



ROZ-ter-KA - 2006-04-27 20:03
Dot.: krem z plodami noworodkow =O
  Cytat:
Napisane przez Malwina12320 u nas w szkole puscili tez film o aborcji i byly puszczone kolejne etapy rozwijania sie plodu i bylo wszystko jak te szczypce miazdza glowke tego dizecka itp i bylo pokazane jak te plody wwalaja do plastikowego kubka i byla notka ze te plody w biednych krajach sa wykorzystywane do roznych dziwnych celow.ogolnie puszczja takie filmy bo sa one zwarte w tematyce LO.. A ludzie , ktorzy takie filmy zatwierdzili , mają nie po kolei w głowie. Bo to jest zmuszanie do oglądania czegoś , co może być szokiem lub wstrząsem psychicznym dla wrażłiwej osoby.
W telewizji jak pokazywane sa filmy z przemocą, gwałtem itd to uprzedza się aby nie oglądały tego dzieci, a tu wręcz przymusza się do oglądania czegoś takiego. To chore. Takie filmy były tez puszczane jak słyszałam gimnazjalistom :(

Cytat:
Napisane przez Malwina12320 a taki koels pwoiedzial ze ejgo koelga ejst ginekologiem i ze opowiadal mu na czym aborcja polega itp i mowil ze oni na studiach rozne rzecyz robili z tymi plodami. A koleś to bzdury opowiada !
Przede wszystkim aktualnie i to od lat nie ma aborcji w szpitalach, co najwyżej zdarzy się poronienie .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mojaszuflada.htw.pl



  • Strona 2 z 2 • Znaleźliśmy 246 wyników • 1, 2

    comp
    Cytat

    Jak pchły skaczą myśli z człowieka na człowieka. Ale nie każdego gryzą. Stanisław Jerzy Lec (pierw. de Tusch - Letz, 1909-1966)
    Filozofia to dynamit do rozsadzania empirii. Henryk Elzenberg
    Dobre przy lepszym tanieje. Przysłowie ludowe
    Jak długo istnieje życie, tak długo istnieć będą nadzieje. Teokryt
    Deum sequere - idź za wezwaniem Boga; podążaj za Bogiem. Cyceron

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com